De reis naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Anne-Marie en Peter Gils - WaarBenJij.nu De reis naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Anne-Marie en Peter Gils - WaarBenJij.nu

De reis naar Vancouver

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie en Peter

12 September 2013 | Canada, Vancouver

We zijn door Roos en Humphry naar het station in Den Bosch gebracht en vandaar met de intercity naar Schjphol gegaan. Het was erg regenachtig. Daar meteen de incheckbalie bezocht en hebben ons ingecheckt. Op onze bordingpas staat rij 43 en plaats a en b. Na een tijdje , liepen we naar onze Gate 8. Na het instappen blijkt dat er in het vliegtuig geen rij 43 bestaat, van 42 naar 44. Klein probleempje, maar de stewardess loste dit prima op. We kregen als compensatie drie plaatsen voor ons twee. In het vliegtuig konden we ons best vermaken, ze kwamen geregeld rond met drank en eten, wilde je een keer extra koffie geen probleem. Toen we boven de Rocky Mountains vlogen konden we mooie foto, s maken vanuit het vliegtuig. Het weer was inmiddels goed. Na de landing eerst door de douane en nadien de koffers van de lopende band gehaald. Buiten bij een temperatuur van ruim boven de 20 graden een taxi benomen die ons naar het hotel bracht. Nadien nog wat gerelext en nog een hapje gegeten en vroeg naar bed gegaan, we hadden n.l. de klok 9 uur terug gezet en hier moeten we even aan wennen. Vandaag woensdag gaan we Vancouver wat verkennen.