De laatste vakantiedagen - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Anne-Marie en Peter Gils - WaarBenJij.nu De laatste vakantiedagen - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Anne-Marie en Peter Gils - WaarBenJij.nu

De laatste vakantiedagen

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie en Peter

05 Oktober 2013 | Nederland, Boxtel

Donderdag 3 oktober
We staan op ons gemak op en na de koffie beginnen we de camper schoon te maken. Peter doet de buitenkant en Anne-Marie de binnenkant. Terwijl we bezig zijn komen er 2 politiewagens de camping op rijden en stoppen precies bij ons voor. Ze moeten bij de overbuurman zijn. Na wat gepraat zijn ze weer weggereden. Een heel groepje campingbewoners staat nog een hele tijd na te praten. Na een goed uur zijn we klaar. Alle spullen die we over hebben kunnen we bij de office afgeven. Ze zamelen alles in voor de daklozen. Dat is altijd beter dan in de vuilnisbak gooien. We eten voor de laatste keer een boterham in de camper en rijden dan naar Cruise Canada om de camper in te leveren. Onderweg doen we de tank weer vol en vullen de gastank. Het inleveren verloopt soepel, het is niet druk. Alles ziet er keurig uit dus we krijgen onze borg terug. Na een kwartier is de taxi er om ons naar het hotel te brengen. We lopen nog een keer door de stad en gaan heerlijk eten bij The Old Spaghetti Factory. Een erg leuk restaurant en het smaakte prima. Na het douchen bekijken we de foto's van vandaag en gaan in de bar van het hotel nog wat drinken.
Vrijdag 4 oktober
Het is alweer de laatste dag van onze vakantie. We hebben nog wat tijd voor we naar het vliegveld moeten en besluiten naar het strand te lopen. Het is 45 minuten lopen maar we worden beloond met een mooi uitzicht op zee. Peter vult hier een zakje met zand voor zijn verzameling. We drinken op de terugweg voor de laatste keer koffie bij Starbucks en eten nog een broodje. In het hotel checken we uit en gaan met de taxi naar het vliegveld. Er staat een lange rij voor de incheckbalie maar na een dik half uur kunnen we door de douane. Na de winkels bekeken te hebben en onze laatste dollars opgemaakt te hebben stappen we in. 15 minuten voor schematijd taxiën we naar de startbaan. Dan meldt de piloot dat we teruggaan naar de gate want er is een probleem met het vliegtuig. Gelukkig kunnen we na een half uur toch echt de lucht in. De eerste uren is er veel turbulentie dus we moeten lang wachten op ons eerste drankje. De rest van de vlucht verloopt rustig en tegen de middag landen we op Schiphol waar Tamara al staat te wachten om ons naar huis te brengen. De terugweg verloopt snel, we hebben zoveel te vertellen. We kunnen terugzien op een zeer geslaagde vakantie en willen iedereen bedanken voor de belangstelling en de leuke reacties.
Anne-Marie en Peter

• 06 Oktober 2013 - 18:35

Jan En Miriam Van Hal:

Welkom terug in ons kikkerlandje.
    Leuk om jullie vakantie een beetje in beeld te hebben.
    Groetjes.

• 06 Oktober 2013 - 22:08

Ton Schots:

Leuk verslag en mooie foto's, Canada is weer een paar plaatsen gestegen in mijn favoriete vakantiebestemmingen. We zijn benieuwd naar de definitieve fotoalbum.
    Groeten Ton en Emmy

• 07 Oktober 2013 - 10:06

Elly:

Net jullie laatste verslag gelezen. Het was leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie belevenissen en de mooie foto's te bekijken. Tot gauw.